حضور موسسه حقوقی آریانا در نمایشگاه بین المللی کشاورزی آیفارم

به گزارش روابط عمومی موسسه حقوقی آریانا، نمایشگاه بین المللی کشاورزی آیفارم در محل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شد.
 نمایشگاه بین المللی آیفارم از ۲۱ تا ۲۴ شهریور ماه با حضور هیئت های بازدید کننده از کشورهای ترکیه، قزاقستان، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، عراق و علاقه مندان به رشته کشاورزی برگزار شد.

نمایشگاه بین المللی کشاورزی آیفارم

 هدف از برگزاری نمایشگاه آیفارم ایجاد نمایشگاه جامع کشاورزی مطابق با استانداردهای بین المللی و صادرات محور در منطقه بود و تولیدکنندگان این بخش توانستند محصولات خود را برای تجار و سرمایه گذاران خارجی و داخلی به نمایش بگذارند.
 در حاشیه برگزاری نمایشگاه، جلسه ای با حضور هیئت های کشورهای شرکت کننده و مسئولین برگزار شد و هریک از روُسای نمایندگی های کشورهای حاضر دقایقی سخنرانی داشتند. همچنین سیدمهدی موسوی مدیر عامل موسسه حقوقی آریانا نیز در سخنان خود، ضمن تشکر از برگزار کنندگان این نمایشگاه از سرمایه گذاران خارجی برای بازدید از غرفه موسسه حقوقی آریانا دعوت به عمل آوردند. ایشان در بخشی از سخنان خود به معرفی خدمات موسسه حقوقی آریانا پرداختند و تحصیل تابعیت ایران برای سرمایه گذاران خارجی و فعالان اقتصادی کلان، اخذ اقامت ویژه ۵ ساله برای سرمایه گذاران خارجی و فعالان اقتصادی جزء، امور حقوقی، امور ثبتی و سایر خدمات برای اتباع خارجی از قبیل دریافت ویزای ورود با حق کار، تمدید روادید، پروانه کار، پروانه اقامت، تمدید پاسپورت، نکاح خط، گواهی تجرد و ... را از مهمترین خدمات موسسه حقوقی آریانا دانستند و قول همکاری با هیئت های خارجی به صورت پکیج صفر تا صد خدمات ذکر شده را دادند.

نمایشگاه بین المللی کشاورزی آیفارم

لازم به ذکر است، در این نمایشگاه تعداد 35 نفر از فعالان، سرمایه گذاران و تولیدکنندگان حوزه کشاورزی از اتباع افغانستان حضور داشتند که همگی آنان در ایران با ایجاد کسب و کار، اشتغالزایی و کارآفرینی از سرآمدهای عرصه کشاورزی در کشور جمهوری اسلامی ایران می باشند.
  

نمایشگاه بین المللی کشاورزی آیفارم

از نکات جالب توجه این نمایشگاه حضور فعال غرفه موسسه حقوقی آریانا بود، که با استقبال پرشور بازدیدکنندگان همراه شد.
لازم به ذکر است پنجشنبه ۲۴ شهریور ماه آخرین روز برگزاری نمایشگاه بود و با برگزاری اختتامیه پنجمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی آیفارم، نمایشگاه به صورت رسمی به کار خود داد.

گزارش تصویری از نمایشگاه بین المللی کشاورزی آیفارم